Je komt in Ternat wonen?
Welkom!
Procedure
De aangifte dient te gebeuren bij de dienst burgerzaken:
- Digitaal
- Per mail
- burgerzaken@ternat.be
Vermeld in je mail:- De voor- en familienamen én rijksregisternummers van alle personen die verhuizen.
- Je oude en je nieuwe adres
- Een telefoonnummer waarop je bereikbaar bent
- Datum van effectieve verhuis
- burgerzaken@ternat.be
- Aan het loket
- maak een afspraak
- De referentiepersoon van het gezin doet aangifte
- Breng de identiteitskaarten van alle gezinsleden mee
Na aangifte van verhuis komt de wijkagent langs voor controle van effectief verblijf.
Een drietal werkdagen na het politiebezoek kom je, op afspraak, naar de dienst burgerzaken:
- met het formulier dat de wijkagent je overhandigde
- de identiteitskaarten / KIDS iD's + PIN-codes van de identiteitskaarten van alle gezinsleden
PIN-code verloren?
Vraag online nieuwe codes aan via de website van de FOD Binnenlandse Zaken.
Meer info: ternat.be/nieuwepinpuk
Bedrag
Gratis.
Wat meebrengen
- Elektronische identiteitskaart (PIN-code meebrengen)